Alla inlägg under mars 2012

Av Klara Lindelöf - 21 mars 2012 15:29

idag har det varit en jätte varm dag!!.  hehe....  OMG!   såklart jag måste ju gå ut i dag!.... men det kan jag göra sen  mmmmmhhh  .........  VAD TÄNKER JAG PÅ!?     jaah. jag vet INTE vad vi ska prata om. och vem bryr sig??  smisk på rumpan på dig!! 


Tja då!   

Av Klara Lindelöf - 21 mars 2012 15:14

hej JAG VARNAR DIG FÖR!...det här är några bra råd att veta

  • hacka aldrig någon för hur skulle det kännas om du blev hackad själv?
  • sök på LMFAO på spotify.... om du inte har spotify skaffa dig det, men du måste ha tillåtelse för dina föreldrar då!
  • andvän trevliga ord mot dina vänner
  • skyll aldrig i från dig
  • säg alltid vad du tycker själv annars vet man inte vad du själv tycker igentligen


det var dagens råd i morgon kommer fler råd

Av Klara Lindelöf - 20 mars 2012 17:45

hej JAG VARNAR DIG FÖR....! här är några rå som är bra att veta...

  • lyssna alltid på din föreldrar annars kanske dom blir arga
  • titta aldrig på tv precis innan du ska lägga dig och sova
  • lova ingenting du inte kan hålla
  • om du vaktar en sak gå aldrig i från det du vaktar
  • om du hittar en sak lämna alltid tllbaka den till ägaren

det var dagens råd. i morgon kommer nya råd

Av Klara Lindelöf - 19 mars 2012 18:37

Min vanliga dag börjar med att jag vaknar och ligger typ en haltimme i sängen och latar mig  . sen går jag upp och går på toa. sen går jag ner och klär på mig förra dagens skol kläder... iband annars om dom är smutsiga får jag ta nya.

sen går jag upp igen och sätter mig och äter frukost. sen går jag runt lite. sen kollar jag på listan jag alltid gör dagen innan den listan heter: ha med till skolan listan. sen klär jag på mig ytter kläderna och går till skolan. där är jag tills klockan kvart i två kvart över två. sen går jag hem.... ibland hem till en kompis men jag berättar inte vad som brikar hända då, eller så spelar jag klarinett  . men i allafall... när jag går hem till skolan brukar jag ta sellis med en kompis, om ni inte vet vad sellis är så betyder det sälskap. sen går jag förbi några som håller på att gräva upp en gata och byta rör, så jag brukar nästan alltid fråga vart jag kan gå förbi. sen när jag har kommit hem sätter jag mig framför datorn eller tvn  . sen kommer mamma eller pappa hem oc frågar hur det har varit i skolan. efter det brukar jag äta middag om inte jag har gympa eller ridning. annars äter jag middag efter jag har ridit eller gympat. sen kollar jag på tv.... igen. sen när mamma eller pappa säger till att jag ska göra i årning mig går jag och borstar tänderna och tar av mig kläderna  , ibland tar jag på mig en pyjamas. sen går jag och lägger mig   om inte klockan är åtta... då stannar jag uppe en stund. när jag går och lägger brukar jag säga till mamma eller pappa att dom ska natta mig. sen kommer en av dom ner. när han eller hon har gått så säger jag till han eller hon att min mamma eller pappa ska komma ner, det bror på vem som jag säger till. om det är pappa som nattar mig så säger jag att mamma ska komma ner och om det är mamma som nattar mig är det... ja ni fattar. sen vaknar jag upp till en helt ny dag!  det är min vanliga dag!

Av Klara Lindelöf - 18 mars 2012 18:31

hej igen!!  JAG VARNAR DIG FÖR...!!  här är några råd som är bra att veta!

  • Berätta aldrig personliga uppgifter för någon du inte känner
  • berättta aldrig ditt lösenord på någon webbplats på nätet, om du inte känner den personer
  • köp aldrig någonting du bara tycker är fin men inte är skön ext. en cyckel som du tycker är fin men är o bekväm att sitta på
  • lita aldrig på någon du inte känner

Det här var dagens tips!  vi ses i morgon och då har jag nya tips!

 

Av Klara Lindelöf - 18 mars 2012 17:46

Hej!  det här är mitt första blogginlägg! jag heter Klara! jag hoppas att ni lägger in komentarer på min bloggplatts jag kommer kolla igenom alla!.  Hej då ska äta middag....  ses... i nästa blogginlägg!!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Mars 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards